Vilkår og salgsbetingelser
Vilkår og betingelser for Myrstad Bilpleie
1. Generelt
Disse vilkårene og betingelsene gjelder for alle tjenester levert av Myrstad Bilpleie (heretter kalt "vi", "oss" eller "vår"). Ved å bestille tjenester fra oss, bekrefter du at du har lest, forstått og akseptert disse betingelsene.
2. Partene
Selger: Myrstad Bilpleie
Organisasjonsnummer: 925428558
Adresse: Myrstadvegen 18, 2032 Maura
Telefon: 95523474
E-post: post@myrstadbilpleie.no
Kjøper: Den personen som foretar en bestilling hos oss.
3. Tjenester
Vi tilbyr profesjonelle bilpleietjenester, inkludert, men ikke begrenset til:
-
Bilvask
-
Polering
-
Interiørrens
-
Lakkforsegling
-
Annen bilpleie etter avtale
Tjenestetilbudet kan endres eller utvides uten forvarsel.
4. Priser
Våre priser oppgis på vår nettside eller ved henvendelse til kundesenteret. Vi forbeholder oss retten til å justere prisene uten forvarsel. Prisene som ble oppgitt ved bestilling, vil imidlertid være gjeldende for den aktuelle tjenesten.
5. Bestilling
Tjenester kan bestilles via:
-
Vår nettside
-
Telefon
-
E-post
-
Oppmøte i våre lokaler
Bestillingen er bindende når du har mottatt en skriftlig eller muntlig bekreftelse fra oss.
6. Betaling
Betaling kan skje via:
-
Kontant
-
Bankkort
-
Vipps
-
Faktura (kun etter avtale)
Betaling må skje i sin helhet ved levering av tjenesten, med mindre annet er avtalt.
7. Forsinkelse
-
Kunden plikter å møte til avtalt tid.
-
Ved forsinkelse på mer enn 15 minutter kan vi ikke garantere at tjenesten kan gjennomføres som planlagt.
-
Ved forsinkelse på mer enn 30 minutter kan bestillingen bli kansellert, og et gebyr på 50 % av bestillingens pris vil kunne påløpe.
8. Avbestilling og endringer
-
Avbestilling må skje senest 24 timer før avtalt tid. Senere avbestillinger medfører et gebyr på 50 % av bestillingens pris.
-
Endringer i bestillingen må avklares med oss i god tid før tjenesten skal utføres.
9. Angrerett
Som forbruker har du rett til å angre på kjøpet innen 14 dager etter at avtalen er inngått. Dette gjelder likevel ikke for tjenester som er fullt utført før angrefristen utløper, dersom du har samtykket til at vi kunne starte tjenesten før fristen gikk ut, og samtidig erkjent at angreretten bortfaller når tjenesten er fullført.
For å benytte angreretten må du gi oss en tydelig beskjed innen fristen via e-post eller telefon. Vi bekrefter mottak av angrerettsmelding skriftlig.
10. Mangel ved tjenesten
Dersom det foreligger en mangel ved tjenesten, har kunden rett til:
-
Retting av feilen
-
Prisavslag
-
Ny levering dersom mulig
Reklamasjon må fremsettes umiddelbart, og senest innen 24 timer etter at tjenesten er utført.
Ved reklamasjon, kontakt oss skriftlig på e-post med beskrivelse og eventuelle bilder. Vi bekrefter mottak og vurderer løsninger fortløpende.
11. Ansvarsbegrensning
-
Vi behandler alle kjøretøy med stor forsiktighet, men tar ikke ansvar for eksisterende skader eller svakheter i lakk, interiør eller andre deler av bilen.
-
Vi er ikke ansvarlige for tap eller skade som skyldes uforutsette hendelser eller force majeure.
12. Reklamasjon
Dersom du ikke er fornøyd med tjenesten, må du gi beskjed umiddelbart eller senest innen 24 timer etter utført arbeid. Vi vil gjøre vårt beste for å rette opp eventuelle feil.
13. Personvern
Vi behandler personopplysninger i henhold til gjeldende personvernlovgivning. Opplysninger du gir oss, brukes kun til å administrere bestillinger og tjenesteleveranser.
14. Konfliktløsning
Eventuelle tvister søkes løst i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan saken bringes inn for Forbrukertilsynet eller de ordinære domstoler. Myrstad Bilpleie følger Forbrukertilsynets retningslinjer for klagebehandling.
Har du spørsmål? Kontakt oss på post@myrstadbilpleie.no eller 95523474.
